Poznacie rekina po osobowości
2 października 2014, 11:21Rekiny mają osobowości, które wpływają na to, jak chętnie nawiązują kontakt z innymi osobnikami.
Alkohol sprawia, że dla mężczyzn uśmiechy stają się bardziej zaraźliwe
30 września 2014, 13:35Spożycie alkoholu sprawia, że mężczyźni bardziej reagują na uśmiechy innych osób ze swojej grupy społecznej.
Jeszcze jeden pomysł na reklamę
9 września 2014, 07:52Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu
Hasła o odpowiedzialnym piciu reklamują produkt, ale nie ostrzegają
4 września 2014, 10:22Publikowane pod reklamami alkoholu hasła dotyczące odpowiedzialnego picia promują produkty, a nie zdrowie publiczne.
Nawet 5 dolarów robi różnicę
26 sierpnia 2014, 10:44Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.
Reklamowa walka z otyłością
17 lipca 2014, 11:53Kontynuując walkę z otyłością obywateli, Meksyk wprowadza ograniczenia emisji reklam słodkich/gazowanych napojów oraz kalorycznych pokarmów.
Najdłuższa lądowa migracja
27 maja 2014, 12:16Naukowcy udokumentowali najdłuższą znaną lądową migrację zwierząt w Afryce. W jej ramach tysiące zebr przemierzają w sumie 500 kilometrów.
Zagrożone dziedzictwo narodowe
22 maja 2014, 05:59Niedochodowa organizacja społeczna Union of Concerned Scientist opublikowała raport „National Landmarks at Risk”. Wymienia w nim ponad 20 ważnych historycznych miejsc w USA, które są zagrożone zmianami klimatycznymi. Są wśród nich Statua Wolności, Harriet Tubman National Monument w Maryland czy Kennedy Space Center na Florydzie.
Plakaty ładujące telefony zachęcają do oddawania krwi
15 maja 2014, 12:21Agencja reklamowa Publicis Sao Paulo i Fundação Pró-Sangue stworzyły plakaty z kablem do ładowania komórek, które zachęcają do oddawania krwi.
Roztapiające się minidzieła sztuki
22 kwietnia 2014, 11:37Jak twórczo zareklamować gorzelnię? Zamiast wprost zachwalać trunek, w tym przypadku whisky, warto umieścić w nim coś, co i tak skieruje uwagę potencjalnego klienta na ciecz: pierwsze na świecie kostki lodu z drukarki, a właściwie spod dłuta 3D.